Verbaliserat? - Då är det stort

Den största av svagheter. Eller en av dem i alla fall. Jag är nog medlem i varenda jävla community som finns. Eller om vi skall vara realistiska. Kanske en fjärdedel då. Men tänk efter, det är en hel del det.

Latest:
http://twitter.com/BethBs

Alla namn var upptagna, som vanligt. How come, egentligen? Det är alltid jag som får heta de konstiga sakerna. För om man skriver det där med bara gemener så blir det bethbs. Då fattar ingen någonting. Ingenting fattar något. (Jag fick hitta på en egen förklaring efter femtio andra namnförsök, så det blev Beth B's twitter - ni förstår?)
     Och att berätta vad jag heter på youtube vore bara pinsamt. Man tager vad man haver helt enkelt. Och haver man ingenting. Ja, då tar man det istället. Småkrafs.

I alla fall. Twitter var det. Låter spännande. Nu skall jag upptäcka.  Och "twittra".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback