Vem vet


BOOTS. Jag vill bara ha ett par svarta (bruna går också bra), enkla, skinnliknande (det behöver inte ens vara äkta) knähöga stövlar. Så mycket, vill jag bara ha ett par sådana. Jag fick syn på ett par för några månader sedan. Men när jag väl hade fått pengar, så kan ni ju gissa hur mång exemplar av min storlek som det fanns kvar.

Inatt så fanns de dock kvar. Svarta, knähöga, snyggast i världen. Jag brydde mig inte ens om vad de kostade. Är det inte den största av besvikelser, när man sedan vaknar. Och inte kan hitta de där förbaskade stövlarna. Inte i hallen. Inte i klädställningen. Inte i skogarderoben. Inte ens när man köpt dem, finns dem där.

Chloé- boots.

Kommentarer
Postat av: Anna

haham du är så fiffig!!! Lilla kalendern som öppnar sig och allt ;D Ser mkt snyggt ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback