Nära slutet, nära


STOP. Jag har funderat väldigt mycket. Och kommit fram till...

Att jag fortsätter blogga. Ni hade inte ens en aning om att jag tvekade. Det hade jag inte själv heller, kan jag berätta då. Men jag kom på att jag inte hade bloggat på flera dagar, och att jag inte visste vad jag skulle blogga om. Och därefter följde miljontals tankar. Och jag bestämde mig nästan för att sluta. Men nu fick jag känslan. Av att jag inte kan sluta. Så snart är jag här igen. Skall bara spendera en äkta Svensson- kväll med godis och melodifestival, först. Jag tycker inte ens om musiken i melodifestivalen. Men, är man uppväxt med det så fungerar det på något sätt ändå.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det vore så sjukligt fasligt synd om du slutade. En stor förlust för bloggvärlden. Ärligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback