Klippa


HÅR- SVAMMEL. Varför kommer man på att håret är långt, när det är alldeles för långt redan? Finns det inget mellanläge, då man faktiskt inser att nu börjar det gå över gränsen. Nje.
     I vilket fall som helst så bokade jag en klipp- tid.

Le problem, ifråga, är vad jag skall göra. Mitt hår är så slitet så antagligen har jag väl inget val mer än att kapa halva håret. Men om jag fick välja, vad skulle jag göra? Det spelar ingen roll hur många hårstils- tidningar jag köper, min hårtyp kommer aldrig finnas med ändå. Tjockt. Långt. Jättelockigt, ibland - olockigt ibland. Växer som ogräs. Och det bara hänger där. Jag vet inte hur många människor som skulle vilja kapa huvudet av mig för att jag skriver detta. Men jag avundas de med tunt, rakt hår. De får alltid håret att lika perfekt. Är alltid snyggt i tofs.
     Fast jag vill inte tunna ut det. Ändå.

Tips?

Kommentarer
Postat av: vanessaa

Tack så mycket! det ser jätte fint ut, tycker du ska tunna ut det lite o klippa upp det för att få lite fräsch känsla samt lite frisyr på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback