Extra liv


BÄTTRE. Bara för att tävlingen visade sig vara något av en flopp (tre pers deltog:P), så betyder inte det att priset är det. Snarare tvärtom. Det är så mycket bättre än mycket annat. Marley och jag är boken av John Grogan, (som snart även kommer upp på bio) som jag valde att lotta ut. Den är fantastisk på många sätt och vis, och även om du inte  var med och tävlade, eller vann, så rekomenderar jag den verkligen tio tusen varv runt jorden och hela vägen tillbaka (och lite till). "Life and love with the worlds worst dog" beskriver den bra, men inte nog.

Och vinnaren? Lotteriet skedde på tre små lappar ur mitt anteckningsblock, jag skakade dem i min glasskål och drog...
Jossan! Hör av dig med adress så snart som möjligt, så kommer superbra läsning supersnabbt hem till dig. Nu skall jag iväg, men först - Jossans detalj:


En oerhört fin detalj: Motljus. Jag älskar motljus. (Nästan) allting känns lite hoppfullare då. :)

I could not agree more.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är nog en av de bästa böckerna jag läst:)

har du läst det?

Trevlig Söndag.

Postat av: Jenny

Marley och jag är så otroligt bra!

Längtar som en tok tills den kommer på film :)

2009-01-28 @ 15:46:56
URL: http://mallgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback