Vi som inte gillar namnhalsbanden


NECK. Jag satt kvar i skolan i fyra timmar idag, skrev tal på tal på tal. Städade i mappar. Skrev ut papper. Och liknande. Varför skall jag berätta i helgen eller något, men det kräver troligen ett inlägg för sig självt. Dels på grund av att jag är för lat för att skriva det nu, dels för att jag antagligen är dålig på att förklara.

Hur som haver. Älskar vi inte snygga hängen? Jag är extremt förtjust i Alex Monroes, just för att det är en trend tolkat på ett eget vis. Alla dessa jävla namnhalsband överallt, och så kommer detta. Man ser knappt vad det står, men så är det något vackert ändå. Härligt.

     Monica Vinader och Pippa Smalls bohemiska varianter känns smickrande, fräcka och mysiga också. Jag gillar hur de ger utlopp för fantasi. Fantastiska fantasi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback