Love is in


ÄLSKAR. Plötsligt blev den
24 februari så mycket mer kärlek än vad 14 februari är (var?). Vad härligt! "Det ligger kärlek i luften" har nog aldrig stämt mer. Vad lyckliga de ser ut att vara. Fytusan vad hopp- och glädjefullt samt alldelest fantastiskt kul det här. Och såg ni ringen? Det är nog bland det vackraste jag sett, faktiskt. Och fan vad löjligt lyrisk jag är... :P Men faktiskt. Den ringen. Så skall det se ut, om man säger så.

Jag däremot, väljer att rikta min kärleksförklaring för dagen mot fantastiska skor från Lanvin. I klyschigt rött, självklart. Värme. Och glädje. Igen och igen och igen. Åh.

Kommentarer
Postat av: Fina

snygga skor!!

Postat av: Kajsa

Oh migh. jag blev just kär

2009-03-12 @ 16:26:55
URL: http://kajsamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback