I'm not


PARALYZED. Som jag tidigare nämnt lyssnar jag mycket på lugnare musik och bryter av med lite mer fart. Här är en sjukt bra avbytare, avbrytare. Väldigt avslappnande och inspirerande. När jag skriver, just nu, är det bland annat denna som spelas.
Klicka här.

Skriver som jag förresten gör väldigt mycket av den tiden jag inte bloggar just nu. Skriver ingenting speciellt, egentligen. Läser också. Kollar youtube- klipp. That stuff. Man behöver sån skit ibland också. Men bara så ni vet (: Och imorgon skall jag fira den omtalade alla hjärtans dag med att kolla bortamatchen mellan Frölunda och Färjestad på tv. Det är så det skall firas, alltså.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hallåsan!

Jag gillar att följa andras bloggar, de ger mig inspiration! Och jag gillar även att inspirera, och det hoppas jag även att jag gör med min blogg! Jag skulle tycka det var kul om vi följde varandra på bloglovin? Om du vill det kan du skriva en kommentar hos mig så fort du lagt till mig - så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren! Ha en underbar alla hjärtans dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback