Den finns!


SOMMAR. Då är man fri. Jag behöver den kraften som kommer från solen, från friheten att kunna springa ut barfota - utan att stängas in av stora jackor, söndervadderade skor. Allt smakar bra under solen. Och allt är främst så mycket lättare under solen. Visst längtar man? Tänk när det räcker med en t-shirt, det blåser ljummet när man går till bussen och det enda som skärmar av är ett par solglasögon. När man åker in till stan efter skolan alla dagar, äter jordgubbar, slappnar av.

Jag sitter och kollar på bilder från somrar. Ingenting ser dåligt ut. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh. Gud. Vad. Jag. Längtar.

Postat av: Fina

åh.. vill ha sommar!!

2009-02-22 @ 17:08:23
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Isabel den store

Jag längtar varje lilla minut som går (L) sommar!

2009-02-22 @ 20:44:29
Postat av: E

Hamnade på din blogg av en ren slump, ville bara påpeka det att du har ett underbart hår!! Det är precis så jag vill ha det :)

2009-02-26 @ 11:57:30
URL: http://eimj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback