Vad ger mest?


TRÄNA. Shit, vad aktiv jag är idag. Först var jag ute på en promenad med Enja. Det intressanta där, är att det inte är själva promenaden som är "ansträngande". Efter en promenad med Enja - då får man istället träningsvärk i armarna. Då hon antingen försöker gå en halv kilometer framför eller bakom. Idag satte hon sig på en gräsmatta mitt i en bostadsområde, luktade på blommorna - och vägrade röra på sig. Och jag drog, och jag drog. Och hon fortsatte lukta. Jag hoppas att ingen såg mig stå och kämpa mot en 30-kilos labrador.

Nummer två och tre på min aktiva-dag-lista är när jag kom hem och såg att jag hade fått Wellness- boxen jag skickat efter. Testade Pilates för första gången i mitt liv. Och... vissa saker var väl lättare än andra. Men hon som leder passen säger att man blir bättre om man gör det några gånger i veckan. Så jag får väl lita på henne. 
     Nu skall jag bli som Hollywood- kändisarna, oui.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA jag trodde Enja var en människa först, hahah

2009-04-22 @ 14:43:40
Postat av: Athena

pilates ska va skmitbra fast ja pallar aldrig det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback