Signature


VERY IMPORTANT NAILPOLISH. Anledningen till att denna miserabla bild publiceras är att efter ett långt och noga övervägande har jag nu kommit fram till att någonting man borde ha, det är en signaturfärg på naglarna. Trots att orsaken till att hela den här tankegrejen någonsin ägt rum till mångt och mycket endast beror på min stora kärlek till just lacket här ovan, så ligger det väl ändå lite i det?
      Så min signaturfärg bestämde jag mig för att den heter Paris och kommer från Mavala. Det är utan tvekan det perfekta lacket. Den perfekta färgen. Det är också därför som jag just nu sitter och lägger en fruktanvärd pedikyr på mina tår. Det går alltså inte bra. Men färgen är snygg i alla fall.

Viktigt i det hela är att man faktiskt får måla sig med andra färger ibland också. Det är bara det att signaturfärgen - det är den man alltid återkommer till. Det är den man inte kan leva utan, menar jag.

Och förresten. Har lagt till en snygg twitter- feed i sidmenyn nu! Tuff grej, och dessutom får jag känna mig lite teknisk under en kväll. Adios.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: ja den var vädligt god haha :)

Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Superfin färg! Jag har alltid nagellack på mig, men jag har ingen signaturfärg :)

2009-04-20 @ 16:05:07
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback