Plötsligt är man hemma igen


Outfit-bild från Maj förra året. Självutlösaren.

SWEET HOME. Om man är hemifrån i nästan en vecka, och kommer hem och upptäcker att det är gröna knoppar på varenda växt i trädgården och skogen, gula knoppar på någon blomma. Då är man inte annat än motsatsen till vad bilden ovan visar. Man är glad. Och det är i den sinnesstämningen som jag befinner mig just nu.

Har börjat läsa nästa bok på listan också - Barack Obamas memoarer "Min far hade en dröm". Spännande att läsa, verkligen. Och som ni vet kommer en recension senare. Of course.
     Men nu blir det VHS. Film. Söndag.

Härligt.

Kommentarer
Postat av: anna

jag håller med. Älskar att våren är här :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback