Ljust hår, lätt brun hy och en...


KLÄ. Jag har fått en släng av klänningshuvudvärk. Gör inte ont, men jag kan bara bara tänka på klänningar. Snygga, sådana. Majes variant som är en stilren grej jag tänker mig i när jag går på stan med ett par vänner, äter jordgubbar och strosar lite. Catherine Malandrinos, med klackar och ännu fler vänner. Färgerna och mönstret är underbart, som alltid på Malandrinos plagg.

Funderar för övrigt på om jag kanske skall ta mig upp till Fjällbacka några dagar tidigare än planerat. Det vill säga på tisdag. Hm. Tough one.

Kommentarer
Postat av: Sofichelle

riktigt snyggt

Postat av: fashiondarling

Fiiiiiiiint

2009-04-06 @ 08:21:45
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback