Det är här jag alltid är


DESK. Här ser ni ett skrivbord. Mitt skrivbord. Dock inte som det brukar se ut. Det brukar ligga några högar med viktiga och oviktiga papper som en skyddsväst runt datorn. Brukar ligga någon kamera, några sladdar där tidningarna ligger (tidningarna brukar finnas kvar, några över och några under). Brukar vara ytterligare några flaskor där Pepsin står. Alla urdruckna. I fönstret brukar det sitta en katt. Och sedan ligger det väl alltid ytterligare några sladdar utspridda all over.

Jag städar alltså. Och det är vad jag skall göra en liten, liten stund framöver. Är snart färdig, och då skall det byggas och planeras inför en hemsida jag gör som slutarbete i webbdesignen. Därefter - köpa godis. Därefter - yoga. Därefter - se Robinson vi spelade in igår.

Min dag i korthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback