"Billigt och bra"


GEKÅS. Imorse var jag i Ullared! Ett ställe som hela Sverige tycks besöka minst en gång per år, medan det här var min andra gång någonsin. Och den första som jag faktiskt kommer ihåg (förra gången var jag 8-9-10 någonting).

Folk som inte kan säga ursäkta när de krockar med en, eller ens kan kosta på sig ett leende. Folk som bara helt plötsligt bestämmer sig för att träffa hela familjen mitt i gången, och där stanna upp allt för att diskutera huruvida någon skall köpa en strumpa eller ej. De där grejerna är väl ingenting som jag hurrar för. Men desto bättre var det vid kosmetika- avdelningen där jag fyndade massor. Mest hårvård och hudprodukter, vilket också var precis vad jag var på jakt efter. En yogamatta, och lite nagelprylar där också.

Det bästa är att vi var färdiga där redan vid 10, vilket gör att vi fortfarande har hela dagen kvar. Vilket gör att jag nu skall ut i solen.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Oj, så mycket prylar! Nån gång i livet ska nog jag ta mig dit också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback