Lite runway


NY- modeveckan är slut, men vad mycket inspiration inför våren som har landat här hos moi. Massor av färger, är väl en kort sammanfattning men jag skulle nog lika gärna kunna prata på hur länge som helst. Jag kommer nog visa en hel del favoriter här på bloggen, framöver. Men för att ge lite utrymme till varje catwalkbild så tar jag lite i taget.

ANNA SUI imponerade stort med snygga mönster och massa färg. Kollektionen var snygg rakt igenom. Jag skulle vilja klä mig i den här kollektionen hela nästa sommar. Att sticka ut, på ett jättejättepositivt sätt.

BADGLEY MISCHKAs baddräkt ovan får stå för vad jag vill ha för mönster på mina bikinisar och badplagg nästa år. Det är sådär multifärgat som påminner om något minne från när jag var liten. Och massor av rosa, vilket gör mig lite halvt knäsvag i favorit-färg-sammanhang.

Och nu sätter Londons modevecka igång. Den brukar visserligen inte vara favoriten, men jag ser fram emot att se vad som kommer därifrån ändå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback