Kläder och höst och mörker


Idag klädde jag mig jätteljust. Liksom vara lite positiv när det är allt annat än ljust ute när man vaknar på morgonen. När det är allt annat än vitt och ljust och sånt över huvud taget. Väldigt enkla kläder hade jag, men jag kände mig fin och fräsch.
     Mindre fräsch kände jag mig bara någon timma senare. Illamående gick jag fortast möjligast genom regn, satt illamående och väntade på ett tåg som aldrig ville komma. Satt återigen illamående med tågfönstret, ni vet, ena vid nacken och andra en meter framför typ. Jag kom i alla fall hem tillslut, och tyckte det var sjukt tråkigt att jag inte hade kunnat använda de där kläderna hela dagen. Sånt är verkligen jättejobbigt. I alla fall: efter lite Harry Potter och sovande mår jag bättre, fast i en pyjamas.

Slutpratat om det. Jag borde verkligen inte kolla runt på kappor och annat sånt snyggt i år (det känns som om jag inte vill lägga pengar på det nu bara, jag har), men det känns svårt när man trampar in i hösttider. Den från Aquascutum ovan är egentligen röd, men det är väl repdetaljen och fickorna som gör allt. Det är det.

Snyggare tycker jag nog dock att kappan från ellos är. Jag borde få den av någon. Den är skitsnygg, och jag vill ha på mig den när jag plockar svamp. /Beth

Kommentarer
Postat av: lisette

har letat efter den gråa på ellos. har inte hittat den? har du en länk? Måste få kika mer på den. den var ursnygg!

Postat av: Karin

nice plaggs

2008-09-10 @ 22:40:26
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback