Jag kan


Idag var jag på IKEA. Är det inte en speciell känsla, det där med IKEA? När man bara är där då och då. När man går in i lamp- avdelningen och känner mysstämningen. Går in i doftljus- avdelningen och fastän det är tusen olika lukter på en och samma plats, så blir det liksom bara gott. Hm. Ja, det är bra det där.

Jag var där med mormor, och jag fick två hyllor, några ramar, en växt och en klädställning. Så välbehövlig. Gjorde mig själv lite (läs sjukt mycket) stolt när jag skruvade ihop hela ställningen själv. Det blev skitbra!

Bilden är en blåsig jag, en blåsig dag. Typ i Juni-08.

Kommentarer
Postat av: Karin

cool bild:)

Postat av: Erika

Jag tycker också väldigt mycket om att gå inne på IKEA, varje gång :)

2008-09-12 @ 18:06:36
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback