Hej Gustaf


Jag har lovat och lovat. Här är ett löfte som jag nu visar att jag håller, han heter Gustaf.
     Det är den där t-shirten som jag fick av Johannan i födelsedagspresent. Snyggt tryck och blekgrå. Idag hade jag på mig den, och ett par mörkblå jeans.

Jag har mycket att göra idag. Baka-packa-lagamat... Imorgon så blir den en kort klassresa, där vi i klassen åker till Björkö. Där skall vi kolla på fiskar och sjögräs, äta (en hel del, enligt mina egna planer), ha kul, umgås, sova lite grand, och göra andra JM- sysslor. I princip det. Pling!

Kommentarer
Postat av: Sabine

aaw söt :D

Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Åh vilken tur du har! Ska kika in i butiken imorgon. Hoppas, hoppas det finns kvar!! :D

2008-09-01 @ 22:59:45
URL: http://mariamelle.blogspot.com
Postat av: Fatima

den var söt måste jag säga! :)

2008-09-02 @ 17:46:29
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback