Gym och två du-klarar-dig-knappt-utan-dessa


Idag har jag gjort någonting som jag aldrig gjort förrut (läs: inte gjort på riktigt). Jag har gymmat. Och det kändes faktiskt bra, till min förvåning (så stor vet jag inte om den var, men jag hade förväntat mig att det skulle vara tråkigare i ärlighetens namn). Så nu har jag börjat med träning, och det känns faktiskt bra.

Over to somehing else. Ett linne från By Marlene Birger som hade vart så himlans snyggt till bara armar, bara axlar, och några hårtestar hängande ner med resten av håret uppsatt. Något sånt där enkelt som är så jättemycket snyggare än allt komplicerat och konstigt.

Stadiga klackar från KG by Kurt Geiger. Just precis vad som saknas i min skogarderob. Stadiga, remmiga klackar i svart mocka- liknande material. Snyggt till allt. Och så smickrande på samma gång. Perfektion.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett par stadiga klackar fattas in min garderob också!

2008-09-14 @ 17:56:03
Postat av: Karin

het sko!

Postat av: Hp

läckert.

2008-09-14 @ 20:00:16
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback