38


Den kommande veckan ser jag verkligen fram emot. Idag var det tillexempel en enkel friluftsdag i skolan. Det skojades en del om min outfit (småslitna jeans, t-shirt och... ballerinas), men jag själv tyckte att jag hade ändå klätt mig rätt så.. rätt. Slitna jeans, sa jag. I alla fall - vi gick en mil och så var den skoldagen över. Okej.

Imorgon skall jag på heldag till GP. Det ser jag fram emot. 
Torsdagen är... tandläkar- torsdag. (Så som jag alltid kallade det för typ två år sedan då jag gick till tandläkaren varje dag. ) Vissa är rädda för tandläkaren, och andra (jag) har ingenting emot det. Jag vill bara dit så det går frammåt med vad de egentligen sysslar med i min mun.
Och friday, fantastic friday - jag har studiedag. Det är helg. Som fortsätter med en lördag med hockey - första hemmamatchen för i år. Glädjeskrik, där.

Och förhoppningsvis fortsätter livet lyckligt i alla mina dagar därefter också. (Visst är det skönt när bekrymren befinner sig på ett par meters avstånd då och då?)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh vad fin du är. Himlans, liksom.

Postat av: LOVISA

fina bilder

2008-09-15 @ 17:57:32
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback