On my desk


Stort matteprov på torsdag betyder att det blir matteplugg även på lugna söndagen. Tillsammans med
John Mayer från datorn, så skall det nog gå bra ändå. Om inte annat så kommer det kännas bra efteråt.

På bilden ser du en miniräknare, ancient. Den står på mitt skrivbord. Kanske kommer den till användning. Fast jag tippar på den tråkigare, mindre och jobbigare som innehåller tusen x istället. Tråkigt. Jobbigt. Usch. Ser fram emot lov, nu.

Bild: Är min. Vill du låna får du fråga först - och få svar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

"Har du också nån gång kännt att du måste lämna den personen du egentligen tycker om, men denne är inte bra för dig? Men du kan bara inte sluta? Känner du igen dig? Läs mitt senaste inlägg! Kram"

Postat av: Lisa

vi har matteprov på tisdag, det känns hemskt!

2008-10-19 @ 12:35:17
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: malinm

Fin bilden var :)

2008-10-19 @ 12:38:23
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback