Glaze like china


Veckans nagellack kommer sent, för jag kunde inte bestämma mig. Men igår fick jag två nya. Estupendo.
På bilden har jag Ravishing, Dahling (fick ett glittrigt Fairy Dust också, gör inte namnen sjukt mycket?) från China Glaze som lanseras i Sverige om 2 veckor. Det handlar om like vanliga nagellack med ovanligt mycket glans. Och det stämmer, så sant. Jag kan nästan spegla mig i naglarna. Det vore praktiskt om det verkligen var så, men det är faktiskt inte långt ifrån. Det är den där glansen man alltid försöker få när man spär på 20 lager med topplack - men här it is all by itself. Jag (nagellacksgalningen) älskar det.

Lacket är ganska tunt vilket innebär att det troligen kommer att räcka sjukt länge + att man får typ 50 nyanser i en. Ett lager ger den där nyansen som mormor och morfars rosor i trädgården har. Två lager ger lite klarare röd. Tre mörkare. And so on.

China Glaze kommer att finnas att köpa på Pub by KICKS från och med vecka numero 45 nu snart, för ca 100- lappen (enligt mina egna efterforskningar). Jag tror att det finns att köpa på eleven.se redan nu, för er som inte kan vänta.

Funfunfun!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fick också två CG-lack igår (det röda ovan + ett rosa lack) skall bli kul att prova!

Postat av: Beth

Josefin: Jag gillar de verkligen! (:

2008-10-25 @ 12:37:26
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: Jossan

Oh, verkar spännande med de där china glaze-lacken! ;)

2008-10-26 @ 22:48:04
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: sofichelle

Himla fin bild!

2008-10-27 @ 19:36:56
URL: http://www.sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback