En storslagen comeback


I will be back. Som vanligt. En vacker dag. En jättevacker dag. Det är så mycket plugg just nu. Det här var inte alls vad jag hade räknat med, det bara blev så. Dagens plugg: naturkunskap. Och hur deprimerande är inte det då, när man börjar med dagens plugg istället för med dagens outfit. Men som sagt. I will be back. Med det också. Jag skall kämpa med och mot plugget.

För övrigt går jag omkring och utmanar mig själv. Pengar. Hur länge kan jag ha dem kvar innan alla är slut, på en månad? Målet är att tänka igenom köp. Men hur skall jag kunna impuls- shoppa då? Det blir ju inte lätt. Jag planerar ett inköp snarast i alla fall. Jag har tänkt igenom det. Hoppas att det finns i butik nära mig bara.

Foto: Isabel A. På bilden sitter jag. Redigering är lite Isabel, lite jag.

Kommentarer
Postat av: haruuuuna

sötast bild ever <3

2008-10-01 @ 21:39:34
Postat av: stina

vackra fräknar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback