En orsak att hata Primark


Snygga isär. Inte lika snygga ihop. Var bara tvungen att inleda med det.

ARMBAND från Sonia by Sonia Rykiel. Har självklart sett de jättesnygga nästan likadana från H&M. De är svarta, och det funkar alltid. Självklart. Men för mig har sköldpaddemönstrat alltid varit något speciellt. Det är något extra coolt, med det där. Därför är de med.

KLÄNNING  från Primark, förbannade Primark som inte finns i Sverige. Så himla billig, och så himla självklar att den skall man bara ha - men det går inte. Det blir man arg av, en lördagseftermiddag. Just nu är jag inte inne i någon kjolig och klänningig period, men den här är någonting annat helt klart.

Kommentarer
Postat av: Karin

gillar armbandet!

Postat av: kajsa

Men joooo! Jag skulle lugnt göra en kombo av klänningen och armbandet. Ursnyggt tror jag!

2008-10-13 @ 19:51:44
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback