Behov och behöva och måste...


Allt jag går runt och tänker på är de
här, och när jag äntligen skall få tid att kolla om de finns. Och de måste bara finnas. Måste. Och de måste bara vara lagom höga. Jag skall kunna gå i dem. Leva i dem dag ut och dag in varenda dag då det är minusgrader utomhus. Det måste bara vara så.

Jag har nog inte vart såhär shoppingsjuk på länge. Men visst är de snygga, heller hur?

På bilden ser du veckans nagellack. Vitt och passar fint till mest svart och mörblått och sånt. Hade passat fint till skorna. 
     Förr målade jag alltid naglarna nästan varje dag, efter outfit i princip. Nu har jag dock gjort om hela min idé, så jag målar dem varje söndag. Och ja, budgetlacken håller. Det är bara jag som inte kan låta bli att skrapa. Dålig vana. Chao.

Kommentarer
Postat av: elin

vill bara säga att du har sjukt fin blogg!

Postat av: Jossan

Jag körde nytt nagellack varje tisdag förut. När det var Ugly Betty och Desperate Housewives och man inte hade så mycket för sig. Nu blir det när det blir.



Puss ! :*

2008-10-09 @ 22:00:54
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback