Böcker till alla


Igår fick jag hem de fem böckerna som jag beställde i helgen. Snabba Cash, för att alla har läst den och jag vill skapa en egen uppfattning. Vindens skugga, för att när jag frågade så verkade många tycka att den var jättebra. Norweigan Wood, för att min kompis H har pratat mycket om den. Och Mannen i Mina Drömmar av uderbara Curtis Sittenfeld, för jag älskade hennes förra bok I En Klass För Sig.

Och den femte. Det är en bok till någon av er. Har inte klurat ut, men någon gång inom de närmaste veckorna eller månaden så kommer ni ha chansen att få läsa en av världens bästa, sötaste, sorgligaste, roligaste och mest gripande böcker. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kan väl skriva vad du tyckte om dem sen? Vore kul! :) Pusspuss

Postat av: Kayy

Vindens Skugga är utan tvekan den absolut finaste bok jag någonsin läst. Den är fin, läskig, morbid, obehaglig, spännande, gripande, fantastisk och det absolut vackraste jag läst i bokväg.



(Och jag är en seriös bokmal ;) )



Vad tyckte du om den? :)

2010-01-20 @ 21:15:39
URL: http://indicate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback