What a wonderful world


Jag har haft absolut världens underbaraste dag. Det är inte var dag man kan säga det. Men nu säger jag det. Först bara två lektioner. Sedan in till stan i världens finaste väder. Köpte smoothie, sedan årets första jordgubbar (okej, de var spanska) och sedan satte vi oss vid bältespännareparken. Jag älskar det stället. Underbart är det. Och sedan gick vi runt, runt. Friendsen did some shopping... och jag med förresten! Mer om det senare!

Dagens mest sanna sanning- tanke var att Göteborg är världens finaste plats sommar, vår och höst. Jag älskar att leva här. Ojs, nu skall jag äta! Shopping och världens roligaste outfitbilder kommer senare (med tillhörande historia).... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mimo

Låter mysigt, söt bild!

Postat av: Jonathan Togo B

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-04-22 @ 13:48:04
URL: http://jonathan-togo-b.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback