Walking on sunshine


Rubriken stämmer. Det är sol överallt, svår att undvika. Inte för att jag vill det. Nja, idag siktar jag på barbent för typ andra gången i år. Men we'll see. Risken finns att jag är för feg. Risken finns :P

Min perfekta dag idag ser ut som följer: jag börjar sent, har två lektioner, sedan åka och köpa jordgubbar och then gå vidare för att äta dem samt sola - någonstans. De första två är redan verklighet. Frågan är hur det blir med två och tre. Förhoppningsvis det samma (:

Det är redan 13 grader ute. Sommar!

Jag vill också matcha rosa med orange. Klänningen är från Paul & Joe, skorna från Christian Louboutin. Somrigt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Underbara skor! =)

Postat av: you know!!

de sista blev sanna! :D:D:D:D:D:D:D:D

2008-05-09 @ 18:42:29
Postat av: Bastianhilde

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2009-05-14 @ 10:09:47
URL: http://bastianhilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback