Vill ha och jag har..


IGÅR En ledig dag. Det stod 37 grader på termometern i solen när jag gick hemifrån. Träffade I och M, vi åkte till skolan och försökte se alla studenter. Och... det var inte lätt. Hur varmt som helst och hur mycket folk som helst. Och vi. Någonstans i mitten. Efter detta in till stan. Mjukglass. In till Topshop där jag köpte upp mitt presentkort jag fick av VR efter
topshop- minglet. Jag erkänner att jag fegis-hypade. De är ruskigt snygga, men 270 riksdollar är inte riktigt vad jag är villig att lägga på ett par solglasögon. Jag köpte massa söta undies istället. Kvällen spenderades hos I där jag fick mitt hår slingat, sommarslingor. M fick slingat i mörkare nyanser. I fick sitt hår toppat och klippt av moi. Ännu en bäst fredag.

IDAG Planer på att åka till Slottskogen. Förhoppningsvis åker vi dit IRL också (: Pengarna flyger iväg, men det är sommar. Det är svårt att låta bli. Klockan är 12 och temperturen är 26 grader i skuggan. Jag älskar sommaren.

I WANT En lila väska känns inte som att det verkligen är jag. Men ovanstående är mer än en lila väska. Den är snygg. Från Marc Jacobs. En sommarklänning från Alexander Wang som bara hänger med volanger och krage och rosetter och sötig rygg vill jag också ha. En dag strax innan Juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback