VÅR

98761-1661

Det jobbigaste med att vara ledig (varning för negativitet) är att det kommer dagar efteråt också. Vardag, hejsan. Jag hatar det, men idag är dagen jag måste börja tänka på skola igen. Uschusch. Fast jag vet inte hur långt "tänka" kommer gå i och för sig. Men det är värt ett försök.

Jag måste ha med en varning (?) för positivitet också. Självklart. Alltid alltid har vår för mig varit när körsbärsträden på vägen hem från min förra skola har slagit ut. Numera går jag sällan förbi där, men igår vad jag där och vandrade. Jag kom, jag såg, jag fotade. Tada. Vad är vår om inte detta?

Kommentarer
Postat av: sanna

Svar: Åh, tack så jättemkt!

Vilken härlig bild!

Postat av: Jossan

Sv: Tackar... :) Jag stod i valet och kvalet när jag valde, velig som man är. Men nu är jag nöjd - och glasögon sägs ju vara den bästa accessoaren...? (;

Vilken fin bild, förresten! :)

2008-05-02 @ 12:38:43
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback