Sommartecken numero uno: solblekt asfalt


Efter regn kommer solsken. Ett jätteuttjatat och lite tråkigt ordspråk, men idag stämmer det - på pricken! Haha (: Det första regnet på flera, flera veckor föll snabbt och mycket under några timmar i eftermiddags, men nu ser det ut precis som vanligt igen. Solblekt asfalt, upplysta gröna löv. Och jag sitter i shorts.
Det känns nästan lite som Allsång På Skansken snart börjar skrika genom TV:n också. Men vi skall inte överdriva.


Idag hade jag på mig min fjäriltröja och blå jeans. Och efter att imorse ha bytt nagellack fyra gånger (och inte färre än så), så blev det tillslut orangea naglar på. Det var längesedan sist.

Kommentarer
Postat av: julia

Snygga bilder :D

Postat av: Anonym

orange är lovely och du +e snygg.

2008-05-19 @ 22:41:37
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback