Sommar med kalasbyxor? Råd: Skippa


Första frågan som dyker upp i typ allas huvuden gissar jag på är: är det inte varmt i svarta kalasbyxor när det är 26 celsiusar i solen? Svaret är: jätte-jätte. Uh. Nog om det.

Outfits- bilder med mina två specialar- poser, hoppa och snurra frisyren:P Idag hade jag på mig en T-shirt från H&M Herr. Ett långlinne/linneklänning från Gina Tricot. Halsband från Efva Attling. Örhängen från Thailand. Skor från Vagabond. Väska från Longchamp. Och lockat hår. Lockat och några flätor också.
Jag älskar sovmorgnar. Det ger extra tid till frisyr, till att göra sig i ordning. Det är lyx!

Kommentarer
Postat av: IS

Oh! Outfits- bilder! ;D

2008-05-08 @ 20:16:14
Postat av: Erika

Ja, mer sovmornar åt folket ;) Jättefin t-shirt också. De har ofta snyggare på herravdelningen, och skönare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback