Som det ligger till


Det händer mycket. Skolarbeten avslutas inför sommaren som har kommit tillbaka (äntligen). Imorgon konfirmeras min syster dessutom, och mitt mission of the day (som jag tilldelat mig själv) är att klura ut om jag skall ha plommonheels med kilklack och platå, svarta lack med platå eller svarta espadriller med peeptoe på fötterna att matcha med den
blommiga klänningen. Egentligen står det dock mest mellan först- och sistnämnda paret. Hm.

På bilden vandrar jag och min vän längs Avenyn. Gissa foten? :P

Kommentarer
Postat av: :D

MIIIIIIIIIIIN!

2008-05-23 @ 19:57:05
Postat av: Anna

JAG VEt (6) mowhahah

Postat av: Anna

JAG VEt (6) mowhahah

2008-05-27 @ 09:13:06
URL: http://marywhispers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback