Passa på


Idag har jag vart som fastklistrad i solstolen. Och detta låter ju jättedumt, men det är faktiskt inte bara för att bli brun. Jag älskar att bara ligga i solen för det känns somrigt, och man kan ju inte göra det på vintertid. Jag passar på, helt enkelt.

Jag önskar mig Junya Watanabes tröja idag. Jag fick lite smått klädpanik när skulle klä mig för typ två timmar sedan. Det löste sig, men jag hade fortfarande helst klätt mig i det där jättefina mönstret idag. Blomsterringen har jag ju redan, men Topshops är också fin I have to say.
Nu blir det snart middag, sedan kommer vännor och så blir det prat till solnedgång. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Berntkarolina

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback