Mer!


Shoppinghumör på topp. Jag köpte fjäril- tröjklänning på Lindex. Köpte t-shirt med massa-olika-ord-tryck på H&M Herr (faktiskt finns det tröjor minst lika snygga där, men hur mycket billigare som helst - varför är det så). Så kom det LDB- prover med posten. Behöver jag nämna en gång till att jag älskar att få post?

Det känns bra. Jättebra. Men bättre än det är köpet av en jättesöt blommig-fjärillig-högmidjig kjol på... Gina Tricot! Glansigt tyg, alla färger och helt jätteunderbar. Sommarfavorit. Dock var den lite, lite lång så orsaken till varför den ännu inte finns med på bild är att min snälla mormor just nu sitter och syr upp den. En gång till: den är jätteunderbar.

Kommentarer
Postat av: ISABL

Den fanns :D

2008-05-08 @ 01:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback