Maj!


Jag bläddrade igenom Maj- arkivet som gått. Det är något jag gör ibland, kollar igenom arkivet. Men maj! Vilken månad! Jag vet inte om jag har haft en enda dag som har vart rakt igenom dålig. Nja, det brukar jag inte ha annars heller. Men dagarna har vart nästintill perfekta varje dag. Det har varit sommar varje dag. Det har varit solsken i öga när man vaknar. Det har varit inte-kolsvart när klockan är senare. Varje månad borde vara lite mer som denna Maj som var.

Nu skall jag invänta Juni. Ta en dusch och bläddra i två nyinköpta magasin (PLAZA Kvinna och Brittiska GLAMOUR).
Så som man skall göra.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag borde kolla igenom mitt arkiv lite oftare tror jag. Bra sätt att återuppleva saker om inte annat, haha :) Fint skrivet hur som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback