Jag skall åka härifrån

98761-1659
Jag måste få åka till france någon vacker dag. För det första har människorna (enligt
sartorialistens bilder) så hög stil så som inte finns egentligen. Jag menar: det finns noll fel på tjejen ovan. För det andra är språket den största och finaste accessoaren, detaljen av alla. Fruktansvärt vackert.

Last but not least: bakgrunden på bilden ovan. Kanske ser inte alla gator ut så i Frankrike irl, men i min bild av Frankrike så gör de utan tvekan det. Ah, ta mig dit.

Bild: the sartorialist

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du och jag delar uppfattning om Frankrike. Det låter ju till och med fint att säga "Frankrike", bara det får ju en att drömma om att ströva runt gatorna och fika på små gulliga cafén och fynda inne på second hand butiker. Hur sött som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback