I Göteborg


Ännu en brabra fredag i Göteborg med vännor! Vi åkte in, kollade in ett par butiker, gick längs med avenyn, gick till Korsvägen och köpte en baguett var (jag köpte en med kyckling och sweet chilli). Vidare till gräsmattorna utanför Göteborgs Universitet "Humanisten" i närheten av Näckrosdammen, där vi pickenickade baguetterna, fotograferade och hade en perfekt eftermiddag i största allmänhet.

Sprang lite senare in på den bästa H&M-butiken i Göteborg (den på Avenyn) där jag och
Isabel köpte somriga hårspännen. Bild kommer! Var så säker.

Bilder tagna av Isabel på mig vid den stora jättecirkeln vid Humanisten.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Oj, den cirkeln har jag aldrig sett även fast jag bott i Göteborg hela mitt liv. Får ta och spana in detta stället nån gång :)

Postat av: Sigurdkatarina

Informative website! Thanks!

2008-11-25 @ 10:30:06
URL: http://sigurdkatarina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback