Godaste colan


En hemsk hållning som jag måste jobba massor på. Men det lite mer viktiga med bilden är colan! Ubuntu cola, fairtrade- märkt och riktigt, riktigt god. Det syftar till och med jag på, som alltid har propagerat massor för att Coca Cola är den enda riktiga colan och som är den enda goda colan. Numera har jag fel. Jag och
Isabel hittade den i hyllan hos pressbyrån idag, och den var så värd pengarna.

Ubuntu smakar gott och gör gott. Och så känner man sig lite som goda fen när man dricker den ocskå. Att dricka cola och vara duktig - på samma gång!

Psst: något annat bra och viktigt. Skriv på!

Kommentarer
Postat av: jane

Ska nog prova:) Smakade den som vanlig cola? Älskar verkligen orginal coca cola:P Trevlig kväll!

Postat av: Beth

Jane: Den smakade... inte som vanlig cola. Men det var inte alls något negativt, förvånansvärt nog :p lit sötare. Som cola- isglass lite. Mums. Den var riktigt god.

2008-05-31 @ 22:02:46
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: Erika

Den där måste jag prova. Jag är ingen colaälskare men den kanske smakar gott ändå.. ;)

2008-06-01 @ 11:18:40
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback