Citronvatten och hängmatta


Nu gör jag mina första moves för dagen. Andra halvan av dagen, menar jag då. Jag gick till skolan i morse, men jag gick också hem från skolan. I morse. Ingen bra start på dagen med massa illamående ihopklämt på några timmar. 
     Jag sov ett par timmar och drack några fler klunkar citronvatten. Suddenly så mår jag ganska bra igen. Med betoning på ganska, men hellre på bra. Så nu skall jag ut och slänga mig i hängmattan för att plugga.

P.S. Allt i föregående mening lät ganska bra ända till jag skrev plugga va? Men. Snart är det över. Över. Över. Över.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hata plugg. Snaart ja. Längtar. Men det där med att plugga i hängmattan lät väldigt lockande. Synd att jag varken har hängmatta eller två, stabila, träd bredvid varandra :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback