Waiti'n on a sunny day, lalala

98761-1625
240 svenska kronor ligger de på just nu, de där forever21- klackarna. Det är ett helt sjukt bra pris, ett helt sjukt snygga par skor.
 
Idag har jag vaknat, ätit frukost framför morgongänget- reprisen, kollat på filmen Chocolat (som jag aldrig hade sett innan, den var helt okej), gick och satte mig i soffan, somnade, sov i ett par timmar, och sedan kollade jag ytterligare litegrand på TV.
Man skulle kunna säga att det var en onödig dag, men icke. Vila är nyttigt, och speciellt när hjärnan inte orkar med något annat. Adjö.

Kommentarer
Postat av: sanny

snygga

Postat av: Erika

Det var skönt att det finns fler som också har sådanna dagar. Även om jag har dem kanske lite för ofta ;)

2008-03-27 @ 14:56:42
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback