Söndag som smakar Thailand

98761-1602

Morgonen spenderades i fula pyjamasbyxor rivandes i ett skåp som jag inte öppnat på alldeles för lång tid. Jag städade och städade och nu står det tomt, redo att bäras ut långt ifrån mitt rum. Åtminstone skall det ut när jag säger det, och det är ganska snart hoppas jag. Rummet skall målas om.

Annars är det en söndag original. Alltså en söndag som det inte händer någonting alls på, nästan. Middagen blir dock inte hemma utan på favoritrestaurangen vid avenyn som serverar thailändskt. Nästan första gången jag äter thailändskt sedan den 18:e februari då vi lämnade hotellet på Railey Beach. Åh.

Fotografi: av mig eller någon annan familjemedlem. Copyright, på det alltså (om du inte frågar och får ett svar från mig som säger ja, dvs).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback