Ljuvt mode? Ljuvt tidningsomslag!

98761-1628
Det snyggaste svenska tidningsomslaget på evigheter. Bokstavligen. För jag tror aldrig jag har sett någonting så snyggt komma från ett svenskt håll. Och vad är det som gör det? Jag vet inte. Plaza Kvinnas nya logga gör mer än man vill tro, det gör den verkligen. Sedan klänningen, frisyren - allt. Plaza Kvinna klättrar på den röda-mattan-klädda trappan upp mot stjärnorna. Hur dumt det än låter. De blir bättre för varje sekund som går.

Jag har inte ens öppnat det rosavita april-numret ännu.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det där ska jag skynda mig och köpa, snabbast !

Postat av: Cicci

Håller med dig, gillar också Plaxs nya utseende!! Och sen är ju tidningen i sig bra :)

2008-04-02 @ 23:57:45
URL: http://hilmashimmel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback