Jag ramlade och slog mig

98761-1616
Jag är så jävla klantig. Och har så jävla ont. Jag halkade på min matta (när jag skulle gå mot utsatt mål för att fotografera utstyrseln) och slog mig... ja, säg vart jag inte slog mig. Det slutade med att jag just nu sitter och värker fram ett blåmärke på huvudet, på vänstra låret (hela låret), alla fingrar på högra handen, vänstra handflatan, hela övre ryggen och... en (som tur är) lättare huvudvärk. Men. Man lär av sina misstag. Kallar detta arbetsskada (bloggen:P) och hoppas det blir bättre snart:P

Outfitposen är som vanligt i alla fall. Onödigt nog så tog jag ändå en av de bilder jag tog innan jag föll pladask. Favoritkjolen från H&M såklart, men med en tröja som jag fick av mamma förra veckan. Randig och jättefin och redan-favorit. Sedan mitt favorit- halsband som jag fick i julklapp, ett Efva Attling som är det sötaste jag haft i hela mitt liv. Ett hjärta i två delar. Också favorit!

Kommentarer
Postat av: Jessica

fint (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback