Fult och snyggt på samma gång.

98761-1607
Jag tycker att linnet ser ruskigt fult ut på bild. Men jag nästan vet att det är hur jättesnyggt som helst i den verkliga världen. Och skorna. Jag har svårt för sådana där skor. Klumpar som får benen att se ut som trädstammar? Hm. Det vet jag i och för sig inte för jag har inte provat. Men jag har svårt för de ändå. Att bara ha de stående i garderoben hade jag inte haft ont av dock, för de är snygga på det sättet och nästan som ett par träskulpturer. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Becca

God morgon!

MISSA INTE TÄVLINGEN I MIN BLOGG IDAG!

Postat av: Debbie

Såna där skor e tuffa tycker jag, när jag ser dom sådär eller i butik! Men på foten känns dom för klumpiga...svårt!

2008-03-13 @ 18:53:09
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback