Rupert är med!


Min bloggning ligger väl ganska mycket under all kritik just nu. För det finns inget att kritisera. För jag har inte bloggat. Dåligt, dåligt...Sorry. Jag har legat och tyckt synd om mig själv, och det tycker jag att jag har haft rätt till. Jätteförkyld. Det är det enda ordet som passar in på mig just nu. Och kanske att jag är lite piggare idag.

Jag har jobbat idag, så nu tänkte jag ta det lite lungt en stund. Se en film kanske. Har hört att Driving Lessons finns att se på Youtube. Hm. Den vill jag se. Rupert Grint är med! Rupert Grint är med! Men med världens långsammaste bredband och så får vi se.

Mer bloggning kommer det i alla fall bli(: Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback