Sunshine Street

Det kliar. Jag skulle fotografera luftballonger, och det slutade med gräsfläckar på byxorna, gräsfläckar på fötterna samt ett gäng jättemätta knott. Om knott nu kan bli mätta. Jag tvivlar nog faktiskt på det. Fyfan vad det kliar.

Min kommande vecka ser ut som följande:
Måndag: Årets sista prov. Jävligt skönt. Men. Jag vill för första gången någonsin inte sluta skolan. Jag vill leva skol- livet utan skola, om du fattar? Inga läxor, inga lektioner. Bara allt annat. Okej, jag ser själv hur sjukt det låter så jag slutar nu.
Tisdag: Studentuppvaktning (:
Onsdag: Jag tror att det är ganska oplanerat, och jag tror att det kan bli ändring på det.
Torsdag: De sista lektionerna för året! Plus några på måndagen då? Jag tror. På kvällen åker jag till Fjällbacka var jag inte har vart sedan påsk. Konstigt.
Fredag: Det är Sveriges nationaldag. Men jag tror att det blir sola. Kanske vågar jag bada (tveksamt). Kanske en båttur. Om jag har tur och är duktig på att övertala. Det lär märkas.
Lördag: Min syster fyller år. Det blir en bra dag.
Söndag: Hem från Fjällbacka. Om en vecka.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback