Smakprov på sommarlov var det


Ikväll bär det av hem igen. Och jag skall bara försäkra er om att den bloggbrist som ofta råder när jag är i Fjällbacka inte kommer vara lika... intensiv (? jag hittade inget bättre ord) hela sommaren bara för att jag befinner mig här. Jag har bara inte haft med mig laptopen, som jag faktiskt orkar med. Vad jag inte orkar med är den dator som redan finns här uppe. Den är jättefin, men jag har väl helt enkelt vant mig vid min egna laptop. Så. Nu hade vi det avklarat.

Bilder från helgen!
BLOMMOR Det är blommor mest överallt, men pionerna var faktiskt jättejättefina. Åh.
ENJA Underhällning när Enja skulle duschas och tykcte der var roligare att leka.
MER BLOMMOR Som sagt. Blommor överallt.
BADA Jag har tagit första simtagen i svenska vatten 08. Här är det dock kusin som hoppar.
FOTSPÅR Sommartecken på en brygga.

Foto av mig. Se men inte röra.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det ser fantastist ut. Underbart :)

Postat av: JOSEFIN

fina bilder!

2008-06-08 @ 20:17:44
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback