Slitet och nytt

Katterna har blivit linslusar. Idag hoppade Esset in i outfit-bild efter outfit-bild. I alla fall. Jag har förresten shorts på mig på översta bilden. Det ser du ju, men inte så bra. Du ser dem bättre på bild två. Jag klippte av dem för någon månad sedan och de är jätteanvända och jättesnyggt slitna och så där. Smocklinnet köpte jag för femtio kronor på H&M idag! Jag köpte ett oranget också, skitfin nu när man fått lite färg.

Det blir nog morgondagens outfit det där. Och i morgon blir det nog inte så mycket mer bloggning förresten. Jag åker till Fjällbacka! (: Pling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar hoppet :D

2008-06-04 @ 22:02:52
Postat av: Jossan

Förstår till hundra procent om du tycker att det är kul i Fjällbacka, men det är väldigt tråkigt för oss med tillgång till iternet som vill läsa alla fina inlägg du knåpar ihop. ;)

Så vi får väl hoppas på att du kommer hem snabbare än blixten? ;)

Postat av: Beth

Anonym: skutt!



JOssan: Jag är ledsen, men jag har inte så mycket till val...:P Jag kommer hem mot söndag någon gång (:

2008-06-05 @ 18:50:22
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback